Allereerst heten wij jou van harte welkom op onze site. Om te beginnen stellen wij je graag even aan jou voor. Wij zijn een organisatie die professionals vooruit wil helpen. Iedereen kan zich namelijk ontwikkelen tot professional en zelfs een professional is nooit uitontwikkeld. Dit is echter niet het enige. Wij richten ons daarnaast ook tot het verbeteren van professionaliteit. Kortom: zowel professionals als professionals in spé zijn hier aan het juiste adres!

Wat je precies tegenkomt op deze site? Allerlei artikelen met nuttige informatie over en voor de professional. Zo geven wij jou onder meer tips over hoe professionaliteit te bevorderen is en hoe jij professionele communicatie kunt verbeteren. Ook besteden we aandacht aan het belang van professionaliteit en het hoe en waarom van professionaliteit op de werkvloer. Tot slot geven wij jou ook nog eens vijf stappen/tips om jezelf op professioneel vlak te ontwikkelen.

Voor het schrijven van deze artikelen heb ik (Frank) grotendeels uit mijn eigen ervaringen geput. De inhoud op deze site is echter niet alleen afkomstig van mijn kant. Zo af en toe vraag ik professionals om mij heen of zij wat voor mij kunnen/willen betekenen. De ervaring leert dat dit een positieve bijdrage levert aan deze site, omdat een ‘buitenstaander’ altijd anders tegen bepaalde zaken aankijkt. Op deze manier hoop ik deze site vernieuwd te houden, zodat jij er ook in de toekomst nog volop profijt van hebt. Voor nu wens ik je in ieder geval veel leesplezier en ik hoop dat jij binnenkort ook een echt professional bent!