Richt jij je ook tot professionals en wil jij je graag verbinden aan deze website? Dat kan! Wij bieden bedrijven namelijk de mogelijkheid om te adverteren op deze site. Uiteraard moet jij hiervoor wel een directe link hebben met professionals of professionaliteit. Benieuwd wat de mogelijkheden zijn? Neem dan contact met ons op via het formulier op de contactpagina. Zodra wij jouw bericht ontvangen hebben, laten we je binnen de kortste keren weten wat er allemaal mogelijk is!

Het voordeel van een mobiel netwerk

Op steeds meer plekken in ons land kun je jouw smartphone verbinden met een draadloos netwerk. Hierdoor draai je zelf niet op voor de kosten die gepaard gaan met het internetgebruik. Niet overal heb je echter draadloos internet, zoals in het openbaar vervoer of buiten op straat bijvoorbeeld. Wil je altijd online zijn? Dan kun je jouw smartphone ook verbinden met een mobiel netwerk. Weet wel dat hier kosten aan verbonden zijn. Heb je mobiele data in jouw abonnement zitten? Dan kun je rustig gebruikmaken van een mobiel netwerk. Let wel op dat je jouw gegevensverbruik in de gaten houdt. De meeste abonnementen hebben namelijk een maximum aan MB’s per maand. Indien je hier overheen gaat, kost dit je handenvol geld.